Til innhold

Vårt kvalitetsarbete

Telenor Inplis kvalitetsarbete

Kvalitetspolicy

Telenors syfte är att föra samman människor och göra det möjligt för dem att hålla kontakten med vad som är viktigt för just dem.

För att kunna bygga upp starka och långvariga förhållanden med våra kunder måste vi se till att möta deras digitala krav på ett personligt och förtroendegivande sätt. Dessutom krävs det att vi ständigt fokuserar på att förbättra kundupplevelsen för att leverera på kundernas framtida behov och förväntningar. I det arbetet kan alla medarbetare inom Telenor bidra.

Telenor Inpli ska:

  • Leverera en stark portfölj med såväl egna som tredjepartsleverantörers produkter och tjänster av hög kvalitet.
  • Identifiera och hantera risker och möjligheter som kan påverka produkter och tjänster.
  • Säkerställa att Telenors beteenden efterlevs och reflekteras i mötet med kund: vi inspirerar, vi gör det enklare, vi håller vad vi lovar, vi visar respekt.
  • Investera i innovation och kontinuerliga förbättringar.
  • Säkerställa efterlevnad av externa standarder och regler.

Här kan du läsa Telenor Inplis kvalitetsberättelse!

Har du några frågor kring vårt kvalitetsarbete kan du gärna kontakta oss via mail quality@telenorinpli.se

 

 

Servicedesk

+46 (0)8-410 231 17

Kontakta oss

+46 (0)8 410 23 100