Til innhold
Support

Support

Vi ger dig kvalificerad support på dina villkor. Hos oss väljer du servicenivå som bäst motsvarar behoven i din organisation.

Standard

Ett supportavtal som ger dig tillgång till en lång rad tjänster för att trygga din IT-miljö. Avtalet kan dessutom baseras på olika SLA-nivåer beroende på hur kritisk din IT-miljö är.

• Servicedesk Vi arbetar med ”best practice” ramverk som säkerställer att du som kund alltid får rätt kvalité och support på dina tjänster.

• Inställelse* En kvalificerad tekniker påbörjar felsökning/felavhjälpning inom avtalad SLA tid, på distans eller vid behov på plats i dina lokaler. Du har alltid snabb tillgång till senaste mjukvaruppdatering och buggfixar.

• Hårdvara/RMA Om din hårdvara skulle sluta fungera säkerställer vi att du som kund erhåller en utbytesenhet eller reservdel inom avtalad SLA tid.

• Driftuppföjning För att upprätthålla högsta möjliga standard på din driftsmiljö kallar vi till regelbundna driftsmöten. Vi går igenom supportstatistik, SLA rapporter och eventuella förändrings- och förbättringsåtgärder.

Premium
Förutom tjänsterna i Standard och dess olika SLA nivåer inkluderar Premium även timmar för felsökning i supporttjänsten.

Drift och Support

Vill du veta mer om denna tjänst?

Kontakta oss
Support

Övriga supporttjänster

• Assist är tjänsten för dig som vill ha kvalificerad hjälp med felsökning/felavhjälpning, men själv har kontroll på reservdelar, mjukvaruuppdateringar etc. Assist har hög SLA-nivå – ärenden påbörjas senast inom fyra timmar under kontorstid.

• Software mjukvaruavtal innebär att vi tillhandahåller nya versioner och buggfixar till den programvara du köptav oss.

• Monitoring Realtidsövervakning av komponenter som ingår i din IT-infrastruktur. Trygghet med proaktivt arbete och nära till hög kvalificerad kompetens som kan agera på kritiska larm.

• SP-admin Administration kring aktivering och förnyelser av supportpack från hårdvarutillverkare. Driv supportärenden mot tillverkaren genom vår Servicedesk.

Läs mer om vad vi erbjuder inom drift och support

Servicedesk

+46 (0)8-410 231 17

Kontakta oss 

+46 (0)8 410 23 100

Håll dig uppkopplad

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få de senaste nyheterna, trendspaningarna och inbjudningar till våra events.

Vi har mejlat en bekräftelse till dig. Klicka på länken i mejlet för att aktivera din prenumeration.