Til innhold

2involve-kontaktcenter

Få heltäckande kundservice, bättre kundupplevelser, ökad lönsamhet och bli en bra knutpunkt

Lätt att bli kund – Lätt att vara kund

Få heltäckande kundservice, bättre kundupplevelser, ökad lönsamhet och bli en bra knutpunkt med 2involve.

Varför ska man välja 2involve?

Inga problem att serva flera kunder med färre resurser och finnas på plats för konsumenten eller medborgaren när det verkligen gäller. 2involve är en kontaktcenterlösning som samlar kunddialoger i ett gränssnitt. Lösningen är intuitiv med flexibla och översiktliga användargränssnitt liksom bra rapporter. Och eftersom lösningen har många standardiserade funktioner kan man börja använda de färdigkonfigurerade funktionerna från första dagen.

Fördelar med 2involve

  • – Skalbar, flexibel lösning
  • – Snabb och smidig implementering
  • – Ett gränssnitt för alla kunddialoger
  • – Vi utvecklar hela tiden nya funktioner
  • – Molnbaserat
  • – Kostnadseffektivt
  • – Flexibel arbetsplats
  • – Allt-i-allo kanal
  • – Självservice
Kommunikation

Vill du veta mer om alla fördelar med att ha kontaktcenter som en tjänst?

Klicka här

Funktioner i 2involve

Utnyttja teknikens alla möjligheter

Digitala konsumenter önskar ta kontakt med företag eller kommunen som de bor i på sina egna villkor, via de kanaler som de själva föredrar och den tid på dygnet som passar dem bäst. De förväntar sig dessutom smidiga övergångar mellan olika kanaler medan de är i farten.

Utnyttjar din verksamhet de här tillfällena och finns till hands för konsumenten eller medborgaren när det behövs? Det handlar om att möta förväntningar och bygga upp långvariga relationer samt förstärka dialogen.  Nöjda kunder brukar vara lojala, och visst är det väl det som vi alla eftersträvar?

I många verksamheter lägger man mycket fokus på kundernas kundresa, att känna igen konsumenterna tvärsigenom kanaler, ge dem det stöd de behöver där de befinner sig och möta eller kanske till och med överträffa kundernas förväntningar i kunddialogen, oavsett om kunderna har tagit kontakt per telefon, via e-post, webben, chatt, SMS, video eller på sociala medier.

I många verksamheter blir det också viktigt att man kan erbjuda service åt många kunder med färre resurser. Avgörande för om du lyckas är det sätt som du organiserar arbetet på och hur du utnyttjar de möjligheter som tekniken skapar.

Våra kommunikationstjänster

Läs mer om våra andra kommunikationstjänster

Servicedesk

+46 (0)8-410 231 17

Kontakta oss 

+46 (0)8 410 23 100