Til innhold

Service Manager

Vi kan hjälpa dig skapa mervärde för din verksamhet.

En av Service Managerns primära uppgifter är säkerställandet av Telenor Inplis serviceåtagande gentemot kund.

Vidare är Service Managern ett av Inplis verktyg i vår strävan att skapa en värdeskapande relation och mervärde för våra kunder. Detta uppnås genom att exempelvis hjälpa kunden att förbättra och utveckla sin IT-miljö och sin verksamhet, genom te.x. förslag på ändringar och förbättringar i IT-miljön för att bättre matcha kundens verksamhet.

Genom Service Managerns breda kontaktnät och erfarenhet inom olika verksamheter bidrar de även med nya perspektiv och förslag till våra kunder.

Service Manager finns 2 paket: SM-Bas och SM-Premium

SM-Bas

  • Månadsvis driftmöte med SM, där rapporten gås igenom

SM-Premium

  • Som bas fast även med förslag, rekommendationer och Action Point-lista samt även samverkan i taktiska och strategiska möten. Långsiktighet, tjänsteutveckling, förbättringsåtgärder, verksamhetsutveckling för kund. SM kan här fungera som en management eskaleringspunkt för service enligt avtalet.

Våra rådgivnings- och konsulttjänster

Läs mer om våra tjänster och konsulter nedan

Servicedesk

+46 (0)8-410 231 17

Kontakta oss 

+46 (0)8 410 23 100

Håll dig uppkopplad

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få de senaste nyheterna, trendspaningarna och inbjudningar till våra events.

Vi har mejlat en bekräftelse till dig. Klicka på länken i mejlet för att aktivera din prenumeration.